Wdrożenie systemu zarządzania wiedzą

Wdrożenie systemu zarządzania wiedzą

[…]

W ramach projektu wdrożono rozwiązanie umożliwiające zarządzanie wiedzą w organizacji, oparte na narzędziu Confluence.

Baza wiedzy zawiera informacje dotyczące rozwiązań i procedur technicznych, wykorzystywanych przez Zespół Wsparcia naszego Klienta przy rozwiązywaniu incydentów. Narzędzie Confluence skonfigurowano, a następnie zintegrowano z narzędziem JIRA Service Desk. Wdrożenie rozwiązania pozwoliło na standaryzację dokumentacji w organizacji, a także usprawnienie obiegu dokumentów i obsługi incydentów. Usprawniono zarządzanie procedurami i dokumentacją oraz kontrolę aktualności dokumentów.

2024-09-18

W jaki sposób IdM PASK wspiera zgodność z NIS 2?

Dyrektywa NIS 2 to regulacja unijna, której celem jest zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w organizacjach z szerokiego zakresu branż. Została uchwalona w 2022 r, i weszła w życie w styczniu 2023 roku.
2024-08-22

Migracja z Jira Server do Data Center lub do Atlassian Cloud

Atlassian – producent rozwiązań wspierających pracę zespołów IT – zdecydował, że od 15 lutego 2024 roku nie będzie już świadczył wsparcia dla narzędzi w wersji Server. W wyniku tej informacji wiele organizacji musi zdecydować, czy przeprowadzić migrację z hostingu Jira Server do Data Center czy do Cloud. Przed wyborem jednej z dostępnych opcji warto przyjrzeć się każdej z nich, a następnie dobrze przygotować się do procesu migracji, by przebiegł on sprawnie. Jak to zrobić?
2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.