Celem projektu było zautomatyzowanie obiegu wniosków dostępowych u klienta – lidera branży mediów w Polsce.
Stworzony system Access Management składa się dwóch aplikacji: Access Management oraz Identity Management. W ramach projektu wykonano analizę architektury, zainstalowano niezbędne komponenty oraz zaimplementowano model danych użytkowników w repozytorium. Następnie wdrożono procedury cyklicznego importu danych z istniejących systemów, a także integrację pomiędzy systemem obiegu wniosków a systemem zarządzania tożsamościami. Zaimplementowano moduły raportowe i obiegi wniosków dostępowych dla poszczególnych systemów.
Dla całości rozwiązania przeprowadzono testy synchronizacji, a także testy modelu danych użytkowników i procedur zabezpieczających. W rezultacie prac powstała centralna baza informacji o tożsamościach, jak również logika implementująca cykl życia tożsamości w organizacji. Przygotowano moduły integrujące rozwiązanie z kluczowymi systemami oraz portal webowy do zarządzania tożsamością. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu uporządkowano kwestię zarządzania prawami dostępu do zasobów informacyjnych oraz znacząco zmniejszył zapotrzebowanie na pracę manualną w tym obszarze.