Robotyzacja procesu wystawiania zamówień

Robotyzacja procesu wystawiania zamówień

[…]

Projekt został zrealizowany dla lidera branży mediów. Celem było zrobotyzowanie procesów wystawiania zamówień Opex i Capex w systemie Neofiz oraz wysyłania wiadomości email zawierających informacje dotyczące zamówień.

W ramach projektu przygotowano środowisko do robotyzacji oraz przeanalizowano wybrane procesy pod kątem robotyzacji. Po obsłużeniu danych wejściowych, znajdujących się w plikach MS Excel, wdrożono automatyzację procesu wystawiania zamówień, z uwzględnieniem automatycznego tworzenia wiadomości e-mail z załącznikiem w aplikacji MS Outlook. Przygotowano również warstwę raportową dla procesu. Procesy zostały zrobotyzowane przy użyciu narzędzia UiPath.

2024-08-22

Migracja z Jira Server do Data Center lub do Atlassian Cloud.

Atlassian – producent rozwiązań wspierających pracę zespołów IT – zdecydował, że od 15 lutego 2024 roku nie będzie już świadczył wsparcia dla narzędzi w wersji Server. W wyniku tej informacji wiele organizacji musi zdecydować, czy przeprowadzić migrację z hostingu Jira Server do Data Center czy do Cloud. Przed wyborem jednej z dostępnych opcji warto przyjrzeć się każdej z nich, a następnie dobrze przygotować się do procesu migracji, by przebiegł on sprawnie. Jak to zrobić?
2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.