Kształtuj swoją ścieżkę kariery w firmie, w której liczy się Twój głos
O nas
+5lat
5%Junior
8%Mid
38%Senior
49%Ekspert
Poziom seniority w zespole
Stawiamy zarówno na kompetencje techniczne, jak i miękkie
To, co nas wyróżnia
Atmosfera współpracy i życzliwości
Zwinność pracy w projektach
Ambitne projekty i możliwość rozwoju
Twórcze miejsce pracy
Narzędzia i technologie
W Uniteam jest zawsze
miejsce na rozwój
Czy chcesz dołączyć do naszego zespołu?
- Rozmowa telefoniczna z HR (20 min) - wstępna wzajemna weryfikacja oczekiwań i kompetencji.
- Pierwsze spotkanie (do 1 h) - z przyszłym liderem i HR, na tym spotkaniu mogą pojawić się zadania rekrutacyjne.
- Drugie spotkanie (do 1 h) - z zarządem, liderem i HR. Dodatkowe pytania, jak również spojrzenie na wzajemne dopasowanie pod względem kompetencji miękkich.
- Formalne zatrudnienie.
- Przed rozpoczęciem pracy. Wprowadzenie zaczyna się przed przyjściem do firmy: uruchomienie potrzebnych narzędzi, wyznaczenie projektów.
- Start – wprowadzenie przez HR, przydzielenie opiekuna i zapoznanie z zespołem. Spotkanie z liderem oraz z zarządem, prezentacja historii oraz planów rozwojowych firmy. Realizacja przez pracownika pierwszych zadań.
- Rozmowy podsumowujące - czyli bieżący feedback. Rozmowa z liderem i HR, podczas której zostaniesz poproszony o Twoją ocenę, a także otrzymasz informację zwrotną dotyczącą wykonanej pracy. Wspólnie zaplanujecie cele na kolejne etapy. Pierwsza odbywa się po upływie 3 miesięcy pracy, kolejna przed upływem okrągłego roku, następne - co roku.
Zdecyduj, na jakim stanowisku
chcesz się rozwijać!
Stawka: 70-140 zł/h netto na b2b
Tryb pracy: dowolny
Jesteśmy otwarci na różny poziom doświadczenia i stażu pracy oraz nastawiamy się na współpracę długofalową.
Specjalizujemy się w projektach związanych z usprawnieniami procesów IT, opartymi o narzędzia Atlassian (m.in. Jira). Tworzymy różnorodne rozwiązania typu custom, wielopoziomowe konfiguracje i integracje, a także łączymy narzędzia Atlassian z technologiami DevOps.
W projektach wykorzystujemy JiraAPI i piszemy kod w Java lub Groovy. Korzystamy też z szeregu rozszerzeń takich jak np.: Script Runner, Assets, Big Picture/Structure, Tempo, EazyBi, Issue Matrix.
Odbiorcami naszych rozwiązań są działy IT w dużych firmach z różnych branż.
Przykłady ostatnio zrealizowanych projektów:
- transformacja IT: przeanalizowaliśmy oraz skonfigurowaliśmy procesy IT takie jak: wdrażanie inicjatyw, zarządzanie projektem wytwarzania oprogramowania, zarządzania testami i wdrożeniami;
- wdrożenie Jira Service Management oraz integracja z narzędziami do obsługi Call Center w oparciu o najlepsze praktyki ITIL;
- wdrożenie bazy obiektów w narzędziu Assets oraz procesów zarządzania wdrożeniami, wersjami oraz środowiskami, dzięki czemu automatyzujemy dane oraz cały proces Release Managementu.
- Doświadczene w administracji i/lub developmencie Jira
- Znajomość pluginów
- Umiejętność skryptowania w Groovy lub kodowania w Javie
Zawsze poszukujemy osób o unikalnych umiejętnościach.
Wyślij nam swoje CV, a skontaktujemy się z Tobą.
Stawka: 14 000 - 20 000 zł netto/mc na b2b
Tryb pracy: hybrydowy
✔ Zadania, w które się zaangażujesz:
• kreowanie planów, ustalanie priorytetów oraz koordynacja realizacji prac;
• opracowywanie strategii kampanii, ich realizacja, monitoring i optymalizacja;
• definiowanie, wdrażanie i doskonalenie KPI poprzez różnorodne działania;
• określanie celów marketingowych.
• reprezentowanie firmy poprzez udział w wydarzeniach, prezentacjach i prelekcjach;
• aktywne zbieranie opinii klientów w celu doskonalenia komunikacji i strategii;
• tworzenie treści marketingowych;
• tworzenie strategii komunikacji z klientami.
• współpraca i koordynacja działań zespołów oraz podwykonawców w zakresie marketingu;
• zarządzanie pracą zespołu i projektami marketingowymi.
• ciągłe udoskonalanie strategii marketingowej;
• podejmowanie inicjatyw w celu stymulowania działań marketingowych oraz zwiększenia liczby leadów;
• monitorowanie pozycjonowania naszych produktów i usług;
• opracowywanie oraz realizacja kampanii marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie zaangażowania obecnych klientów.
✔ Co będzie Twoim głównym celem w tej roli?
- Minimum 3 lata doświadczenia w marketingu b2b produktów/usług dedykowanych dla IT.
- Minimum rok doświadczenia w marketingu na stanowisku kierowniczym.
- Umiejętności leaderskie i zdolność do zarządzania zespołem i projektami.
- Doświadczenie w efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu.
- Doświadczenie w definiowaniu i realizacji KPI marketingowych (leady).
- Doświadczenie w wyznaczaniu celów, realizacji, monitorowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych.
- Praktyczna znajomość Google Ads, Google Analitics, Linkedin Ads.
- Doświadczenie w wystąpieniach publicznych w roli prelegenta / prowadzącego.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w mowie i w piśmie.
- Chęć podejmowania inicjatyw i zaangażowanie.
- Silne zorientowanie na cel i realizację zadań.
- Wysoka energia, pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania do pracy.
- Chęć do ciągłego wdrażania usprawnień.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C2 i angielskiego na poziomie min. B2.
- Ukończone studia wyższe na kierunku związanym z Marketingiem, Zarządzaniem Projektami lub Informatyką.
- Praktyczna znajomość Google Tag Manager oraz Hot Jar.
- Dobra znajomość narzędzi graficznych.
- Chęć spotykania się z zespołem na żywo.
Zawsze poszukujemy osób o unikalnych umiejętnościach.
Wyślij nam swoje CV, a skontaktujemy się z Tobą.
Więcej niż praca
Tworzymy zespół, który wierzy, że razem możemy osiągnąć więcej niż osobno
Pasje i sport w Uniteam
MeetUp – wymiana wiedzy
MyBenefit