Robotyzacja procesów biznesowych

Robotyzacja procesów biznesowych

[…]

Dla jednego z naszych klientów, lidera branży energetycznej w Polsce, zrealizowaliśmy projekt dotyczący robotyzacji procesów biznesowych.

Zrobotyzowano 3 procesy przy wykorzystaniu 8 technologii, m.in. IBM Rational i Java. Realizacja projektu była możliwa dzięki przygotowaniu środowiska centralnego, opartego na narzędziu Jenkins, które odpowiada za zarządzanie uruchomieniami robotów. Jenkins pełni funkcję interfejsu graficznego i jest dostępny w formie aplikacji webowej z poziomu każdej przeglądarki. W ramach projektu opracowano koncepcję rozwiązania, a także przygotowano środowisko deweloperskie do implementacji i środowisko centralne do uruchamiania zrobotyzowanych procesów.

Przeanalizowano procesy pod kątem robotyzacji, a następnie zaimplementowano automatyzację procesów. Opracowano i wdrożono algorytmy ujednolicające dane w systemach biorących udział w procesach oraz przeprowadzono implementację rozbudowanego modułu raportowania. Roboty wykonują czynności związane z procesami biznesowymi obsługi klientów w zakresie sprzedaży energii.

2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac. 
2024-05-10

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” – Wdrożenie usprawnień w zarządzaniu projektami i inicjatywami 

Głównym wyzwaniem dla TUW „TUW” była konieczność zbudowania wsparcia narzędziowego, które zapewniłoby pełną audytowalność działań w procesie wyboru tematów do realizacji i zarządzania nimi.  
2024-05-10

Wdrożenie systemu IdM PASK w PayPo  

Systemowe zarządzanie dostępem (z ang. access management) to kluczowy obszar, na który muszą zwrócić uwagę organizacje z branży technologii finansowych, takie jak PayPo. Firmy przetwarzające dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów muszą zagwarantować, że ich technologie zarządzania tożsamością i dostępem zapewniają odpowiedni poziom ochrony. Takie zadanie jest niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe do realizacji bez odpowiednich narzędzi IdM/IAM. 
Robotyzacja procesów biznesowych
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę ochrony danych.
Czytaj więcej