DevOps Assessment dla obszaru Release Management

DevOps Assessment dla obszaru Release Management

[…]

Projekt zrealizowano dla naszego Klienta, lidera branży mediów w Polsce. Jego celem było zidentyfikowanie inicjatyw, umożliwiających wdrożenie inicjalnego procesu Release Management, a także priorytetyzacja zarekomendowanych działań.

Przeprowadziliśmy szereg warsztatów, w których udział wzięli przedstawiciele działów rozwoju i utrzymania dla trzech głównych systemów. Podczas warsztatów omówiliśmy proces obsługi błędów, wdrażania zmian biznesowych, metodologię prowadzenia projektów i przydzielania zadań w zespole utrzymania. W rezultacie stworzyliśmy raport zawierający rekomendację uwzględniającą 19 zidentyfikowanych inicjatyw, których implementacja umożliwi uruchomienie procesu Release Management u Klienta.

2024-08-22

Migracja z Jira Server do Data Center lub do Atlassian Cloud.

Atlassian – producent rozwiązań wspierających pracę zespołów IT – zdecydował, że od 15 lutego 2024 roku nie będzie już świadczył wsparcia dla narzędzi w wersji Server. W wyniku tej informacji wiele organizacji musi zdecydować, czy przeprowadzić migrację z hostingu Jira Server do Data Center czy do Cloud. Przed wyborem jednej z dostępnych opcji warto przyjrzeć się każdej z nich, a następnie dobrze przygotować się do procesu migracji, by przebiegł on sprawnie. Jak to zrobić?
2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.