Analiza i wdrożenie Procesu Release Management

Analiza i wdrożenie Procesu Release Management

[…]

Projekt zrealizowano dla klienta z branży mediów. Jego celem była realizacja inicjatyw, które zidentyfikowano w ramach przeprowadzonego uprzednio assessmentu. Ich uruchomienie umożliwiło wdrożenie inicjalnego procesu Release Management.

W ramach projektu przeanalizowano stan wyjściowy, a także wyróżniono role i zadania w procesie Release Management. Następnie przypisano do ról odpowiednie osoby, natomiast dla zadań ustalono warunki wejściowe i produkty wyjściowe. Wzięto pod uwagę wszelkie zależności między zadaniami, a także miejsca integracji procesu z projektami RFC i CHR. Po zamodelowaniu procesu Release Management określono zmiany, jakie należy wprowadzić we wspomnianych projektach. Całość procesu Release Management zaprezentowano i przekazano do finalnej akceptacji Zespołowi Klienta.

2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac. 
2024-05-10

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” – Wdrożenie usprawnień w zarządzaniu projektami i inicjatywami 

Głównym wyzwaniem dla TUW „TUW” była konieczność zbudowania wsparcia narzędziowego, które zapewniłoby pełną audytowalność działań w procesie wyboru tematów do realizacji i zarządzania nimi.  
2024-05-10

Wdrożenie systemu IdM PASK w PayPo  

Systemowe zarządzanie dostępem (z ang. access management) to kluczowy obszar, na który muszą zwrócić uwagę organizacje z branży technologii finansowych, takie jak PayPo. Firmy przetwarzające dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów muszą zagwarantować, że ich technologie zarządzania tożsamością i dostępem zapewniają odpowiedni poziom ochrony. Takie zadanie jest niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe do realizacji bez odpowiednich narzędzi IdM/IAM. 
Analiza i wdrożenie Procesu Release Management
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę ochrony danych.
Czytaj więcej