Spotkaj Uniteam na konferencji IT@Bank!

Spotkaj Uniteam na konferencji IT@Bank!

[…]

Duża dawka eksperckiej wiedzy, mocna reprezentacja kadry kierowniczej banków działających w Polsce i całe mnóstwo okazji do poszerzenia sieci kontaktów biznesowych – tak w dużym skrócie można opisać konferencję IT@Bank. Wydarzenie to odbywa się co roku jesienią w Warszawie. Nie może nas tam zabraknąć!

 

21 listopada 2017 roku, w komfortowych wnętrzach Hotelu Hilton, weźmiemy udział w cyklicznym spotkaniu, skupiającym się na nowoczesnych rozwiązaniach wykorzystywanych w IT w branży finansowej. Event cieszy się ogromną popularnością, a liczba miejsc dla uczestników jest ograniczona.

IT@BANK słusznie uważana jest za jedno z najważniejszych ogólnopolskich wydarzeń, skierowanych do przedstawicieli bankowego IT. W tym roku pojawimy się tam w charakterze Partnera konferencji.

 

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.