Partnerska współpraca z Rivet Group

Partnerska współpraca z Rivet Group

[…]

W Uniteam stale poszukujemy możliwości rozwoju, szczególnie jeśli dotyczą one jednego z naszych głównych obszarów biznesu. Z tego względu w ostatnim czasie podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy partnerskiej z Rivet Group.

Rivet Group świadczy usługi z zakresu analizy, rozwoju, programowania, QA, a także utrzymania i wsparcia. Specjalizuje się w rozwiązaniach typu custom development, BPMS-RPA, a także realizuje projekty z zakresu automatyzacji procesów w Atlassian Jira. Ponadto, zespół Rivet jest autorem ponad 40 własnych pluginów do Jira, w tym narzędzi DevOps takich jak QA Craft for Jira, Combine Continuous Testing Toolkit czy Decision Tables for Jira.

Ten ostatni obszar działalności jest dla nas szczególnie interesujący – widzimy ogromny potencjał w połączeniu sił z zespołem Rivet Group w zakresie rozszerzeń do Jira.

Liczymy na owocną współpracę!

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.