Jak ugryźć konteneryzację? – prelekcja Uniteam na Code Europe Spring Edition 2018

Jak ugryźć konteneryzację? – prelekcja Uniteam na Code Europe Spring Edition 2018

[…]

24 kwietnia na Stadionie PGE Narodowym jesteśmy na konferencji Code Europe Spring Edition 2018. To największy event programistyczny w Polsce!

Cieszymy się, że po raz kolejny mamy okazję gościć na naszej prelekcji pełną salę entuzjastów nowych technologii – tym razem opowiedzieliśmy o konteneryzacji. Poniżej kilka słów o tym, co tym razem pokażemy.

 

Czym są kontenery i jak zacząć ich używać? Jakim wyzwaniom mogą pomóc sprostać? Jak efektywnie nimi zarządzać? Skoro warto, to dlaczego nie wszyscy jeszcze używają kontenerów? Jak konteneryzacja wpływa na proces wytwarzania i wdrażania oprogramowania w organizacji? Prelekcja, wzbogacona o demo, będzie wprowadzeniem do konteneryzacji i orkiestracji z wykorzystaniem narzędzia IBM Cloud Private, opartego na Kubernetes.

 

Dziękujemy za wspólnie spędzony czas! 🙂

 

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.