IBM SolutionsConnect 2016 – jak było?

IBM SolutionsConnect 2016 – jak było?

[…]

Kolejna edycja IBM SolutionsConnect już za nami. Tematem przewodnim XII edycji wydarzenia była praktyka wsparcia biznesu dzięki rozwiązaniom IT. W trakcie konferencji zostały zaprezentowane case study wdrożeń u klientów, którzy już w tej chwili korzystają z usług IBM.

Wśród prelegentów znalazł się między innymi Paul Walsh, wiceprezes firmy Weather Analytics, którego prezentacja o wpływie danych pogodowych na współczesną gospodarkę światową nas zachwyciła!

 

 

W czasie trwania wydarzenia relacjonowaliśmy naszą obecność za pośrednictwem social media. Prezentacja o automatyzacji deploymentu, do udziału w której zachęcaliśmy, wypadła świetnie – dziękujemy Marcin Schubert z BZ WBK!

 

 

Do zobaczenia w przyszłym roku!

 

 

 

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.