IBM SolutionsConnect 2016 – jak było?

IBM SolutionsConnect 2016 – jak było?

[…]

Kolejna edycja IBM SolutionsConnect już za nami. Tematem przewodnim XII edycji wydarzenia była praktyka wsparcia biznesu dzięki rozwiązaniom IT. W trakcie konferencji zostały zaprezentowane case study wdrożeń u klientów, którzy już w tej chwili korzystają z usług IBM.

Wśród prelegentów znalazł się między innymi Paul Walsh, wiceprezes firmy Weather Analytics, którego prezentacja o wpływie danych pogodowych na współczesną gospodarkę światową nas zachwyciła!

 

 

W czasie trwania wydarzenia relacjonowaliśmy naszą obecność za pośrednictwem social media. Prezentacja o automatyzacji deploymentu, do udziału w której zachęcaliśmy, wypadła świetnie – dziękujemy Marcin Schubert z BZ WBK!

 

 

Do zobaczenia w przyszłym roku!

 

 

 

2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac. 
2024-05-10

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” – Wdrożenie usprawnień w zarządzaniu projektami i inicjatywami 

Głównym wyzwaniem dla TUW „TUW” była konieczność zbudowania wsparcia narzędziowego, które zapewniłoby pełną audytowalność działań w procesie wyboru tematów do realizacji i zarządzania nimi.  
2024-05-10

Wdrożenie systemu IdM PASK w PayPo  

Systemowe zarządzanie dostępem (z ang. access management) to kluczowy obszar, na który muszą zwrócić uwagę organizacje z branży technologii finansowych, takie jak PayPo. Firmy przetwarzające dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów muszą zagwarantować, że ich technologie zarządzania tożsamością i dostępem zapewniają odpowiedni poziom ochrony. Takie zadanie jest niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe do realizacji bez odpowiednich narzędzi IdM/IAM. 
IBM SolutionsConnect 2016 – jak było?
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę ochrony danych.
Czytaj więcej