Osiągnij przewagę konkurencyjną, rozwijając z nami Twoje IT

W Uniteam łączymy wieloletnie doświadczenie w branży IT z pasją do rozwoju biznesu. Uważamy, że dobra komunikacja pomiędzy zespołami, ułożone procesy IT oraz właściwie dobrane narzędzia są siłą napędową każdej firmy.

Inspiruje nas sport, dlatego panują u nas takie zasady jak w zgranej drużynie. Nasz zespół przy każdym projekcie działa z pełnym zaangażowaniem. Wiemy, że biznes to maraton, a nie sprint, dlatego stawiamy na długofalowe relacje - zarówno z pracownikami, jak i z klientami.

Kontaktując się z nami, nie musisz wiedzieć, jak dotrzeć do celu, wspólnie wybierzemy najlepszą dla Twojej firmy drogę.

Za co cenią nas klienci


Nasze usługi

Deployment and Change Registry


W obszarze wdrażania i rejestracji zmian koncentrujemy się na efektywnym wprowadzaniu i dokumentowaniu zmian w systemach, środowiskach i infrastrukturze IT. Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań, które wspierają w planowaniu i wdrażaniu aktualizacji, poprawek oraz nowych funkcji, minimalizując ryzyko zakłóceń w pracy organizacji.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • standaryzacja procesów wdrażania zmian,
  • dokładna rejestracja i śledzenie wszystkich zmian (audytowalność),
  • zmniejszenie ryzyka wystąpienia zakłóceń w pracy systemów,
  • zapewnienie przejrzystości i kontroli nad wszystkimi etapami zmian.

Release Management


Wdróż z nami w swojej organizacji efektywne zarządzanie wydaniami. Pomożemy Ci na każdym etapie projektu od opracowania koncepcji, ustalenia ról i ich odpowiedzialności, po wdrożenie procesu i przeszkolenie Twoich zespołów. Wykorzystaj potencjał Release Managementu do podniesienia tempa dostarczania zmian dla Twojego biznesu.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • efektywne zarządzanie cyklem życia oprogramowania,
  • scentralizowanie i uporządkowanie komunikacji dotyczącej wydań,
  • zmniejszenie liczby punktów decyzyjnych poprzez ich automatyzację,
  • zapewnienie wysokiej jakości każdej publikowanej wersji,
  • zminimalizowanie ryzyka błędów i problemów technicznych po wdrożeniu,
  • przyśpieszenie procesu dostarczania nowych rozwiązań na rynek.

IT Assessment


W obszarze IT Assessment oferujemy warsztaty z Twoim IT, które pozwolą na podniesienie efektywności jego działania w warstwie technicznej, procesowej i komunikacyjnej. Wskaż nam cele, które chcesz osiągnąć, a my wypracujemy inicjatywy, które Cię do nich doprowadzą, a po Assessmencie pomożemy je wdrożyć.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • rekomendacje dla podniesienia efektywności IT zorientowane na Twoje cele,
  • gotowa roadmapa wdrażania zmian, uwzględniająca zależności i priorytety,
  • zwiększenie gotowości na zmiany i wyzwania biznesowe w Twoich zespołach,
  • pozyskanie know-how z zewnątrz organizacji - wielowymiarowa ocena IT.

CMDB


W obszarze baz danych zarządzania konfiguracją (CMDB) wdrażamy procesy i narzędzia pozwalające zarządzać konfiguracjami systemów i infrastruktury IT. Wykorzystanie CMDB umożliwia efektywne śledzenie zasobów, ich powiązań oraz historii zmian, co znacząco ułatwia zarządzanie infrastrukturą.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • precyzyjne monitorowanie konfiguracji infrastruktury IT,
  • usprawnione zarządzanie aktywami i zasobami,
  • zwiększona efektywność w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.

CI/CD


W obszarze CI/CD (Continuous Integration/Continuous Deployment) oferujemy wsparcie we wprowadzeniu zaawansowanych rozwiązań umożliwiających automatyzację testowania, integrację i wdrażanie kodu. Dzięki temu procesy dostarczania oprogramowania są szybsze, bardziej efektywne i mniej podatne na błędy. Realizujemy projekty od wdrożenia CI/CD dla pojedynczego produktu, do uruchomienia Platformy DevOps dla całej organizacji.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • skrócenie procesu dostarczania oprogramowania,
  • zwiększenie wydajności i podniesienie jakości w procesie wytwarzania oprogramowania,
  • automatyzacja testowania i wdrażania eliminująca ryzyko wystąpienia błędów manualnych.

ITSM/HelpDesk


W obszarze ITSM/HelpDesk specjalizujemy się w dostarczaniu procesów i rozwiązań wsparcia IT. Wykorzystując narzędzie Jira Service Managment, stworzymy jeden punkt kontaktu z użytkownikiem, który w przejrzysty sposób pozwoli na zgłaszanie spraw i rozliczanie czasu ich realizacji. To przyniesie poprawę ogólnej jakości obsługi, skrócenie czasu reakcji i zwiększy transparentność w procesie wsparcia IT.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • szybkie i efektywne rozwiązanie problemów,
  • minimalizacja przestojów dzięki sprawnemu wsparciu IT,
  • centralizacja zarządzania zgłoszeniami i monitorowanie za pomocą zautomatyzowanego systemu.

Identity and Access Management


System IdM - PASK to narzędzie, które umożliwia skuteczne zarządzanie tożsamością i dostępem do zasobów organizacyjnych. Implementując PASK, działamy zgodnie z zasadą Zero Trust – każdemu pracownikowi zapewniamy dostęp do zasobów niezbędnych do wykonywania konkretnych zadań. System posiada również możliwość zarządzania profilami pracowników przez RBAC. Zapoznaj się z PASK na stronie pask.id

Korzyści dla Twojej firmy:

  • skuteczne zarządzanie cyklem życia oprogramowania,
  • pełna audytowalność bieżących i historycznych dostępów.
  • automatyzacja procesów związanych z onboardingiem i offboardingiem pracowników,
  • zgodność z regulacjami Rekomendacji D (KNF), Dyrektywy NIS 2, normy ISO 27001 i GDPR/RODO.
Deployment and Change Registry

Deployment and Change Registry


W obszarze wdrażania i rejestracji zmian koncentrujemy się na efektywnym wprowadzaniu i dokumentowaniu zmian w systemach, środowiskach i infrastrukturze IT. Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań, które wspierają w planowaniu i wdrażaniu aktualizacji, poprawek oraz nowych funkcji, minimalizując ryzyko zakłóceń w pracy organizacji.

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • standaryzacja procesów wdrażania zmian,
  • dokładna rejestracja i śledzenie wszystkich zmian (audytowalność),
  • zmniejszenie ryzyka wystąpienia zakłóceń w pracy systemów,
  • zapewnienie przejrzystości i kontroli nad wszystkimi etapami zmian.
Release management

Relese Management


Wdróż z nami w swojej organizacji efektywne zarządzanie wydaniami. Pomożemy Ci na każdym etapie projektu od opracowania koncepcji, ustalenia ról i ich odpowiedzialności, po wdrożenie procesu i przeszkolenie Twoich zespołów. Wykorzystaj potencjał Release Managementu do podniesienia tempa dostarczania zmian dla Twojego Biznesu.

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • efektywne zarządzanie cyklem życia oprogramowania,
  • scentralizowanie i uporządkowanie komunikacji dotyczącej wydań,
  • zmniejszenie liczby punktów decyzyjnych poprzez ich automatyzację,
  • zapewnienie wysokiej jakości każdej publikowanej wersji,
  • zminimalizowanie ryzyka błędów i problemów technicznych po wdrożeniu,
  • przyśpieszenie procesu dostarczania nowych rozwiązań na rynek.
IT Assessment

IT Assessment


W obszarze IT Assessment oferujemy warsztaty z Twoim IT, które pozwolą na podniesienie efektywności jego działania w warstwie technicznej, procesowej i komunikacyjnej. Wskaż nam cele, które chcesz osiągnąć, a my wypracujemy inicjatywy, które Cię do nich doprowadzą, a po Assessmencie pomożemy je wdrożyć.

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • rekomendacje dla podniesienia efektywności IT zorientowane na Twoje cele,
  • gotowa roadmapa wdrażania zmian, uwzględniająca zależności i priorytety,
  • zwiększenie gotowości na zmiany i wyzwania biznesowe w Twoich zespołach,
  • pozyskanie know-how z zewnątrz organizacji - wielowymiarowa ocena IT.
CMBD

CMBD


W obszarze baz danych zarządzania konfiguracją (CMDB) wdrażamy procesy i narzędzia pozwalające zarządzać konfiguracjami systemów i infrastruktury IT. Wykorzystanie CMDB umożliwia efektywne śledzenie zasobów, ich powiązań oraz historii zmian, co znacząco ułatwia zarządzanie infrastrukturą.

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • precyzyjne monitorowanie konfiguracji infrastruktury IT,
  • usprawnione zarządzanie aktywami i zasobami,
  • zwiększona efektywność w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
CI/CD

CI/CD


W obszarze CI/CD (Continuous Integration/Continuous Deployment) oferujemy wsparcie we wprowadzeniu zaawansowanych rozwiązań umożliwiających automatyzację testowania, integrację i wdrażanie kodu. Dzięki temu procesy dostarczania oprogramowania są szybsze, bardziej efektywne i mniej podatne na błędy. Realizujemy projekty od wdrożenia CI/CD dla pojedynczego produktu, do uruchomienia Platformy DevOps dla całej organizacji.

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • skrócenie procesu dostarczania oprogramowania,
  • zwiększenie wydajności i podniesienie jakości w procesie wytwarzania oprogramowania,
  • automatyzacja testowania i wdrażania eliminująca ryzyko wystąpienia błędów manualnych.
ITSM/Help Desk

ITSM/Help Desk


W obszarze ITSM/HelpDesk specjalizujemy się w dostarczaniu procesów i rozwiązań wsparcia IT. Wykorzystując narzędzie Jira Service Managment stworzymy jeden punkt kontaktu z użytkownikiem, który w przejrzysty sposób pozwoli na zgłaszanie spraw i rozliczanie czasu ich realizacji. To przyniesie poprawę ogólnej jakości obsługi, skrócenie czasu reakcji i zwiększy transparentność w procesie wsparcia IT.

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • szybkie i efektywne rozwiązanie problemów,
  • minimalizacja przestojów dzięki sprawnemu wsparciu IT,
  • centralizacja zarządzania zgłoszeniami i monitorowanie za pomocą zautomatyzowanego systemu.
Identity and Access Management

Identity and Access Management


System IdM - PASK to narzędzie, które umożliwia skuteczne zarządzanie tożsamością i dostępem do zasobów organizacyjnych. Implementując PASK, działamy zgodnie z zasadą Zero Trust – każdemu pracownikowi zapewniamy dostęp do zasobów niezbędnych do wykonywania konkretnych zadań. System posiada również możliwość zarządzania profilami pracowników przez RBAC. Zapoznaj się z PASK na stronie pask.id

Korzyści dla Twojej Firmy:

  • skuteczne zarządzanie cyklem życia oprogramowania,
  • pełna audytowalność bieżących i historycznych dostępów.
  • automatyzacja procesów związanych z onboardingiem i offboardingiem pracowników,
  • zgodność z regulacjami Rekomendacji D (KNF), Dyrektywy NIS 2, normy ISO 27001 i GDPR/RODO.

Narzędzia i technologie

Zespół jest naszą siłą

Co mówią o nas klienci

„Wdrożone rozwiązanie stało się punktem kompleksowej obsługi w zakresie wnioskowania, akceptacji i nadawania lub odbierania uprawnień do systemów”

 

 

Dyrektor Działu Informatyki
TVN S.A.

„Zespół wykazał się kompetencjami w obszarze bezpieczeństwa informacji oraz zaangażowaniem i skutecznością”

 

 

Dyrektor Działu Bezpieczeństwa Informacji
Netia S.A.

„DevOps Assessment realizowany przez Uniteam dał nam odpowiedź na to, które działania należy realizować w pierwszej kolejności. Realizacja usprawnień zgodnie z ustaleniami Assessmentu wpłynęła na jakość komunikacji w zespołach i spowodowała wzrost wydajności oraz stabilności systemów, a także skrócenie czasu time-to-market.”

Dyrektor ds. Rozwoju Systemów Informatycznych
branża logistyczna

„Wśród osiągniętych korzyści możemy wyróżnić m.in. kontrolę procesu wydań, większą przejrzystość okien wdrożeniowych oraz ujednolicenie procesu proponowania zmian i zgłaszania błędów. W rezultacie projektu zapewniono możliwość sterowania zawartością wydania, a także automatycznego tworzenia i uzupełniania paczek. Mamy pełną kontrolę nad wdrożeniem.”

Head of IT Operations

„Podczas wdrożenia zrealizowano obsługę ponad 160 procesów deploymentowych, co doprowadziło do obsługi w „ścieżce automatycznej” ponad 40% wszystkich wdrożeń na środowiskach testowych i produkcyjnych. Projekt dał też solidną podstawę do autoamtyzacji pozostałych systemów.”

 

Kierownik Działu Rozwoju Oprogramowania

Zrealizowane projekty

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy


Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT.








Zobacz więcej →

Usprawnienia w zarządzaniu projektami i inicjatywami w TUW „TUW” 


Dostosowanie obecnie działającego systemu Jira do obsługi procesów zarządzania inicjatywami, projektami i portfelem projektów.








Zobacz więcej →

Wdrożenie systemu IdM PASK w PayPo


Firmy przetwarzające dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów muszą zagwarantować, że ich technologie zarządzania tożsamością i dostępem zapewniają odpowiedni poziom ochrony. PayPo, lider w Polsce płatności odroczonych, zwraca uwagę na bezpieczeństwo swoich usług.






Zobacz więcej →

Nasi partnerzy

Odwiedź blog i korzystaj
z naszych doświadczeń

W Uniteam wiemy, że wiedza jest podstawą rozwoju, dlatego przygotowaliśmy artykuły, które pomogą Ci zagłębić się w świat IT i lepiej go zrozumieć.
2024-09-18

W jaki sposób IdM PASK wspiera zgodność z NIS 2?

Dyrektywa NIS 2 to regulacja unijna, której celem jest zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w organizacjach z szerokiego zakresu branż. Została uchwalona w 2022 r, i weszła w życie w styczniu 2023 roku.
2024-08-22

Migracja z Jira Server do Data Center lub do Atlassian Cloud

Atlassian – producent rozwiązań wspierających pracę zespołów IT – zdecydował, że od 15 lutego 2024 roku nie będzie już świadczył wsparcia dla narzędzi w wersji Server. W wyniku tej informacji wiele organizacji musi zdecydować, czy przeprowadzić migrację z hostingu Jira Server do Data Center czy do Cloud. Przed wyborem jednej z dostępnych opcji warto przyjrzeć się każdej z nich, a następnie dobrze przygotować się do procesu migracji, by przebiegł on sprawnie. Jak to zrobić?
2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.

Otrzymuj aktualności od Uniteam

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder