Wsparcie w zakresie rozwoju i utrzymania systemu Jira

Wsparcie w zakresie rozwoju i utrzymania systemu Jira

[…]

Zespół projektowy Klienta, jednego z polskich instytutów badawczych, jest stale wspierany przez naszych specjalistów w zakresie rozwoju i utrzymania systemu Jira.

Zakres projektu jest bardzo szeroki, obejmuje łącznie kilkadziesiąt typów zadań i podzadań, integrację z wieloma zewnętrznymi narzędziami np. CRM oraz różnego rodzaju autorskimi integratorami. Trzon logiczny aplikacji stanowi złożona struktura obiektów w Jira Insight, obejmująca kilkanaście typów obiektów, których liczba przekracza sto tysięcy. Opisywana instancja Jira wspierana jest głównie takimi dodatkami jak: Jira Service Desk, Jira Insight, ScriptRunner, SLA Powerbox, Email this Issue, Smart Attachments, Issue Matrix. Zespół zajmuje się również dbaniem o kondycję maszyn wirtualnych, na których posadowiona jest aplikacja.

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.