Na drodze do szybszego aktualizowania systemów

Na drodze do szybszego aktualizowania systemów

[…]

Wśród kluczowych usprawnień, które realizują założenia podejścia DevOps, na szczególną uwagę zasługuje automatyzacja dostarczania i instalowania najnowszych wersji oprogramowania (ang. deployment). To ważny element złożonego procesu produkcji i utrzymywania systemów w organizacji.

Wdrażanie rozwiązań DevOps jest obecnie wyznacznikiem dojrzałości działów IT w organizacjach na całym świecie – również w Polsce. Zespół Uniteam z powodzeniem zrealizował kilka projektów z obszaru DevOps w działających na polskim rynku bankach, a także firmach z branży mediów, energetyki czy telco.

DEVOPS_IT_UNITEAM

Uniteam wdraża m. in. kompleksowe rozwiązania umożliwiające dostarczanie oraz instalowanie aktualizacji systemów w sposób automatyczny, z dowolną częstotliwością. Zautomatyzowany deployment nie tylko umożliwia szybsze udostępnianie oprogramowania do wykorzystania produkcyjnego, ale również zmniejsza liczbę ludzkich pomyłek na przestrzeni całego procesu produkcji i dostarczania oprogramowania. Pomaga odciążyć specjalistów od częstych i powtarzalnych czynności wykonywanych ręcznie, a także daje większą kontrolę nad stanem środowisk i wprowadzanymi na nich zmianami.

Automatyzacja deploymentu jest również elementem większego procesu, który ma wiele etapów następujących przed deploymentem, jak dostarczenie kodu czy wersji oprogramowania, a także po, jak na przykład testowanie. Wiele elementów z całości tego procesu można usprawnić czy zautomatyzować – tym właśnie zajmuje się Uniteam. W swoich projektach, realizowanych na skalę korporacyjną, pokazują, jak zmiana narzędzi i organizacji pracy może pozytywnie wpłynąć na kondycję całego działu IT.

SKONTAKTUJ SIĘ W SPRAWIE DEMO ROZWIĄZANIA: Piotr Dardziński, Sales Unit Leader

2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac. 
2024-05-10

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” – Wdrożenie usprawnień w zarządzaniu projektami i inicjatywami 

Głównym wyzwaniem dla TUW „TUW” była konieczność zbudowania wsparcia narzędziowego, które zapewniłoby pełną audytowalność działań w procesie wyboru tematów do realizacji i zarządzania nimi.  
2024-05-10

Wdrożenie systemu IdM PASK w PayPo  

Systemowe zarządzanie dostępem (z ang. access management) to kluczowy obszar, na który muszą zwrócić uwagę organizacje z branży technologii finansowych, takie jak PayPo. Firmy przetwarzające dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów muszą zagwarantować, że ich technologie zarządzania tożsamością i dostępem zapewniają odpowiedni poziom ochrony. Takie zadanie jest niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe do realizacji bez odpowiednich narzędzi IdM/IAM. 
Na drodze do szybszego aktualizowania systemów
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę ochrony danych.
Czytaj więcej