Uniteam oficjalnie jako Atlassian Silver Solution Partner!

Uniteam oficjalnie jako Atlassian Silver Solution Partner!

[…]

Produkty marki Atlassian są nam znane nie od dziś – wielokrotnie wdrażaliśmy je u naszych klientów i sami korzystamy z nich podczas codziennej pracy.

Aktualnie nasza współpraca z Atlassian wkracza w nowy etap. Z przyjemnością informujemy, że jako siódma firma w Polsce, uzyskaliśmy oficjalny status Partnera Atlassian. Od tej chwili, jako Silver Solution Partner, będziemy mogli rozwijać swoje kompetencje z zakresu produktów tej marki, by móc oferować coraz wyższą jakość rozwiązań naszym klientom.

Atlassian oferuje szeroki wachlarz narzędzi, dzięki którym każdy zespół może w pełni wykorzystać swój potencjał. Jednym z najpopularniejszych jest JIRA, która sprawdza się w wielu organizacjach jako elastyczne i otwarte na integracje narzędzie do zarządzania zgłoszeniami.

Liczymy na owocną współpracę!

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.