Aktualizacja cen obejmować będzie wszystkie rozwiązania: serwerowe, w chmurze, a także centrum danych oraz usługi korporacyjne.
Firma motywuje swoje decyzje szeregiem ulepszeń w obszarze cloud, szczególnie poprawą środowiska programistycznego w zakresie tworzenia treści i współpracy oraz możliwości integracji poszczególnych produktów.
Podwyżki dotyczą wszystkich nowych i istniejących licencji z wyjątkiem Atlassian Access, Jira Software Premium, Confluence Premium i aplikacji chmurowych należących do Atlassian, takich jak: Portfolio for Jira, Team Calendars for Confluence, Confluence Questions.
Atlassian w ciągu ostatniego roku dostarczył aż pięć wersji platformy dla większości produktów serwerowych, co ma zapewnić niezawodność jej działania. Podwyżki cen dotyczą wszystkich nowych i istniejących licencji na serwery oraz aplikacje należące, poza produktami Fisheye and Crucible.
W przypadku Data Center wszystkie nowe i istniejące licencje Data Center otrzymają podwyżki cen już od 3 października 2019 r. Atlassian motywuje podwyżki wprowadzonymi zmianami, jak również chęcią dalszego rozwoju usług w klasie enterprise.
Jeśli chodzi o cenę usług korporacyjnych, zmienią się ceny tylko niektórych usług Atlassian. Według producenta oprogramowania pozwoli to utrzymać wykwalifikowany zespół specjalistów i zapewni możliwość rozwoju produktów.
Zmiany cen dotyczyć będą usług związanych z technicznym zarządzaniem kontem (Technical Account Management TAM), supportu premium (Premier Support) oraz pakietu Enterprise Success.
Zmiana cen jest na tyle istotna, że warto się na nią przygotować. Szczególnie dotyczy to podstawowych rozwiązań Atlassian, takich jak Jira Software, Confluence oraz Jira Core, gdzie ceny licencji wzrastają bardzo znacząco.
Firma zastrzega jednak, że każdy, kto otrzymał wycenę przedstawioną przed tą datą, może spodziewać się, że będą obowiązywać go stare ceny, aż do wygaśnięcia ważności oferty. Każda nowa oferta utworzona lub zmodyfikowana po 3 października 2019 będzie opierała się o nowy cennik produktów Atlassian.
Dowiedz się więcej od naszych ekspertów w obszarze produktów Atlassian, kontaktując się bezpośrednio na adres e-mail: sales@uniteam.pl lub za pomocą poniższego formularza.