Uniteam na finale akcji Sprzątanie Świata 2017

Uniteam na finale akcji Sprzątanie Świata 2017

[…]

Jeśli chcesz zmieniać świat, zacznij od siebie – w Uniteam wierzymy, że suma małych rzeczy daje wielki efekt 🙂

Piątkowy poranek, 15 września, spędziliśmy na plaży nad Wisłą – między mostem Śląsko-Dąbrowskim a mostem Gdańskim w Warszawie – biorąc udział w finale akcji Sprzątanie Świata 2017. Razem z przedstawicielami lokalnych władz i mieszkańcami Warszawy, pomagaliśmy oczyścić ten fragment wybrzeża.

Tego typu akcje są nam szczególnie bliskie, ponieważ przyłączyć może się każdy chętny, a jej hasło przemawia do naszej wyobraźni: nie ma śmieci – są surowce. W pełni zgadzamy się z tą ideą 🙂

Do zobaczenia w kolejnych edycjach!

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.