IT@Bank 2017 – krótka relacja

IT@Bank 2017 – krótka relacja

[…]

Kolejny edycja IT@Bank za nami – spędziliśmy świetny w doborowym towarzystwie ekspertów ze świata finansów i dostawców nowoczesnych technologii. Jak co roku wydarzenie przyciąga wielu reprezentantów bankowości, a lista zarejestrowanych uczestników opiewała na ponad 900 (!) osób. Była to już 9 edycja konferencji, której tematyka oscyluje wokół IT w bankach i instytucjach finansowych.

 

 

Podczas konferencji można było nas spotkać we foyer Hotelu Hilton, gdzie przy naszym stanowisku odbyliśmy wiele inspirujących rozmów, częstując uczestników świeżo mieloną kawą z ekspresu, przygotowywaną przez profesjonalnego baristę. Dzięki temu mieliśmy doskonałe warunki na nawiązanie nowych, ciekawych relacji biznesowych.

Do zobaczenia za rok!

2024-07-16

Czy IT lubi się ze sportem?

Przez lata utarło się przekonanie, że specjalista IT swój wolny czas najchętniej spędza, grając w szachy albo e-sporty, czyli np. gry sportowe czy zręcznościowe strzelanki na konsoli. Ten stereotyp jest bardzo odległy od współczesnych realiów, w jakich żyją przedstawiciele branży IT. Świadomi negatywnego wpływu pracy przed komputerem dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Potwierdzają to badania, a także nasze obserwacje osób z zespołu Uniteam.
2024-06-12

Optymalizacja onboardingu i offboardingu pracownika: najlepsze praktyki zarządzania dostępami w firmie

W każdej firmie funkcjonuje tzw. cykl życia pracownika. Składa się on z kilku kluczowych etapów, ale w kontekście zwinności działania firmy oraz bezpieczeństwa danych szczególnie istotne są dwa: onboarding, czyli rozpoczęcie pracy w organizacji, oraz offboarding, związany z zakończeniem współpracy.
2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac.