IT@Bank 2017 – krótka relacja

IT@Bank 2017 – krótka relacja

[…]

Kolejny edycja IT@Bank za nami – spędziliśmy świetny w doborowym towarzystwie ekspertów ze świata finansów i dostawców nowoczesnych technologii. Jak co roku wydarzenie przyciąga wielu reprezentantów bankowości, a lista zarejestrowanych uczestników opiewała na ponad 900 (!) osób. Była to już 9 edycja konferencji, której tematyka oscyluje wokół IT w bankach i instytucjach finansowych.

 

 

Podczas konferencji można było nas spotkać we foyer Hotelu Hilton, gdzie przy naszym stanowisku odbyliśmy wiele inspirujących rozmów, częstując uczestników świeżo mieloną kawą z ekspresu, przygotowywaną przez profesjonalnego baristę. Dzięki temu mieliśmy doskonałe warunki na nawiązanie nowych, ciekawych relacji biznesowych.

Do zobaczenia za rok!

2024-05-10

Wytworzenie w Jira procesu akceptacji raportów czasu pracy

Projekt został zrealizowany w odpowiedzi na potrzeby klienta z branży telekomunikacyjnej. Firma T-Mobile posiadała rozbudowaną i zróżnicowaną strukturę IT. Klient korzystał z różnych form zatrudnienia pracowników od umów o pracę, przez umowy B2B, po współpracę z firmami outsourcingowymi. Struktura organizacyjna klienta opierała się na zespołach dziedzinowych, tzw. tribe'ach, takich jak analitycy czy developerzy. Członkowie zespołów dziedzinowych angażowani byli nie tylko w wewnętrzne, ale i w zewnętrzne projekty, często kilka w jednym czasie. W ten sposób tworzono oddzielne zespoły projektowe z dodatkową hierarchią zlecania i odbierania prac. 
2024-05-10

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” – Wdrożenie usprawnień w zarządzaniu projektami i inicjatywami 

Głównym wyzwaniem dla TUW „TUW” była konieczność zbudowania wsparcia narzędziowego, które zapewniłoby pełną audytowalność działań w procesie wyboru tematów do realizacji i zarządzania nimi.  
2024-05-10

Wdrożenie systemu IdM PASK w PayPo  

Systemowe zarządzanie dostępem (z ang. access management) to kluczowy obszar, na który muszą zwrócić uwagę organizacje z branży technologii finansowych, takie jak PayPo. Firmy przetwarzające dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów muszą zagwarantować, że ich technologie zarządzania tożsamością i dostępem zapewniają odpowiedni poziom ochrony. Takie zadanie jest niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe do realizacji bez odpowiednich narzędzi IdM/IAM. 
IT@Bank 2017 – krótka relacja
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę ochrony danych.
Czytaj więcej