Kształtuj swoją ścieżkę kariery w firmie, w której liczy się Twój głos

Uniteam to solidny zespół, który jest fundamentem działania firmy od początku jej istnienia, czyli od 2009 roku.
Pracujemy z firmami o silnej pozycji rynkowej, wspierając je w optymalizacji procesów poprzez implementację narzędzi, które zwiększają efektywność pracy i realizacji projektów IT. Oferujemy także PASK – system do zarządzania tożsamością i dostępami. Dołącz do nas!
W Uniteam stawiamy na elastyczność i wzajemne zaufanie. Będąc częścią naszego zespołu, masz wpływ na podejmowane decyzje, a także na realizowane inicjatywy. Jeśli masz pomysł na nowy produkt, kierunek rozwoju firmy czy wzmacnianie relacji zespołowych, zawsze jesteśmy gotowi, by wysłuchać Twojej opinii.
Łączą nas wspólne wartości: ciągłe doskonalenie się, rozwój i wzajemny szacunek. Wiemy również, jak ważne w życiu jest zachowanie równowagi i dbanie o zdrowie, dlatego integrujemy się podczas aktywności sportowych. Nie pracujemy wieczorami ani w weekendy.
Tworzymy otwarte i produktywne środowisko, w którym możesz wybrać dogodną dla siebie formę pracy – realizować projekty zdalnie lub/i skorzystać z naszego biura w Warszawie na Stadionie Narodowym. W środy frekwencja w biurze jest największa, ponieważ co tydzień odbywa się wspólny lunch.

+5lat

Średni staż pracy w Uniteam

5%Junior

8%Mid

38%Senior

49%Ekspert

Poziom seniority w zespole

Stawiamy zarówno na kompetencje techniczne, jak i miękkie

Tworząc zespół, zwracamy uwagę nie tylko na kwalifikacje zawodowe, ale także na osobowość. Stawiamy na ludzi, których łączą podobne wartości, a wspólne osiąganie celów jest dla nich źródłem satysfakcji.

To, co nas wyróżnia

Szacunek i zaangażowanie zespołu – to nasze priorytety w budowanej kulturze pracy Uniteam. Systematycznie zbieramy od pracowników dane i opinie, by doskonalić nasze wewnętrzne procesy i komunikację. To zespół kształtuje przyszłość firmy - ma wpływ na rozwój oraz zmiany, które wspólnie wprowadzamy.

Atmosfera współpracy i życzliwości

Kultura Uniteam bazuje na solidarności, team spirit oraz budowaniu relacji z liderami. Pełnią oni rolę mentorów i inicjatorów ducha zespołowego. Świadomie rezygnujemy z hierarchii w zespole, dlatego wszyscy jesteśmy na “ty”. Wspólnie tworzymy otwarte i przyjazne środowisko pracy.
 

Zwinność pracy w projektach

Działamy elastycznie i szybko dostosowujemy się do zmian. W naszych działaniach stawiamy na ciągłe doskonalenie procesów oraz bliską współpracę w zespołach projektowych. Koncentrujemy się na iteracyjnym rozwoju produktu, częstym zbieraniu informacji zwrotnej oraz na efektywnym zarządzaniu priorytetami.

Ambitne projekty i możliwość rozwoju

Łączymy przyjazną atmosferę charakterystyczną dla niewielkiej firmy z pracą dla topowych przedsiębiorstw. Ambitne projekty dają naszym pracownikom szansę na rozwój. To jeden z powodów, dla których średni staż pracy w Uniteam wynosi ponad 5 lat. W zespole dbamy o zachowywanie odpowiedniej proporcji obecności doświadczonych ekspertów do osób, które dopiero zaczynają karierę w IT.

Twórcze miejsce pracy

Oprócz świadczenia usług koncentrujemy się na rozwijaniu autorskich narzędzi, które odpowiadają na potrzeby klientów. Jednym z takich rozwiązań jest PASK - system do zarządzania tożsamością i dostępami (IAM). Ponad to realizujemy projekty badawczo rozwojowe związane z bezpiecznym zarządzaniem dostępami.

Narzędzia i technologie

W Uniteam jest zawsze
miejsce na rozwój

Czy chcesz dołączyć do naszego zespołu?

Kluczowe dla nas są wartości, takie jak zaufanie, przejmowanie odpowiedzialności oraz przejrzystość w działaniu. Niezależnie od tego, czy preferujesz pracę zdalną, czy stacjonarną, u nas znajdziesz miejsce dla siebie. W naszym zespole stawiamy na spersonalizowane ścieżki rozwoju, dostosowane do indywidualnego poziomu doświadczenia każdego pracownika. Zachęcamy do wyboru specjalizacji, która najbardziej odpowiada Twoim umiejętnościom. Jeśli nie znajdziesz propozycji/oferty dla siebie, prześlij zgłoszenie otwarte.
Rekrutacja
  • Rozmowa telefoniczna z HR (20 min) - wstępna wzajemna weryfikacja oczekiwań i kompetencji.
  • Pierwsze spotkanie (do 1 h) - z przyszłym liderem i HR, na tym spotkaniu mogą pojawić się zadania rekrutacyjne.
  • Drugie spotkanie (do 1 h) - z zarządem, liderem i HR. Dodatkowe pytania, jak również spojrzenie na wzajemne dopasowanie pod względem kompetencji miękkich.
  • Formalne zatrudnienie.
Onboarding
  • Przed rozpoczęciem pracy. Wprowadzenie zaczyna się przed przyjściem do firmy: uruchomienie potrzebnych narzędzi, wyznaczenie projektów.
  • Start – wprowadzenie przez HR, przydzielenie opiekuna i zapoznanie z zespołem. Spotkanie z liderem oraz z zarządem, prezentacja historii oraz planów rozwojowych firmy. Realizacja przez pracownika pierwszych zadań.
  • Rozmowy podsumowujące - czyli bieżący feedback. Rozmowa z liderem i HR, podczas której zostaniesz poproszony o Twoją ocenę, a także otrzymasz informację zwrotną dotyczącą wykonanej pracy. Wspólnie zaplanujecie cele na kolejne etapy. Pierwsza odbywa się po upływie 3 miesięcy pracy, kolejna przed upływem okrągłego roku, następne - co roku.

Zdecyduj, na jakim stanowisku
chcesz się rozwijać!

Atlassian Consultant

Stawka: 80-120 zł/h netto na b2b
Tryb pracy: zdalny z otwartością na wizyty w biurze (chcemy aby od września/października pojawiała się praca z biura minimum raz w tygodniu na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie)

Szukamy osoby, która:

  • Łączy techniczne kompetencje z umiejętnością budowania relacji z klientem i przekładania potrzeb biznesowych na konkretne rozwiązania.
  • Lubi doradzać, analizować i proponować alternatywy a nie tylko „realizować zadania”.
  • Swobodnie prowadzi spotkania od analitycznych po szkoleniowe.
  • Jest samodzielna, ale chętnie pracuje zespołowo.
  • Czuje się dobrze w środowisku zmiennym i nastawionym na rozwój.
  • Nie boi się eksperymentować z Proof of Concept i testować nowe podejścia.

Twoje zadania:
  • Udział i doradztwo w projektach transformacyjnych wspierających kluczowe procesy IT, w tym:
    • projektowanie i wdrażanie zintegrowanego procesu SDLC,
    • integracja Jira z pipeline'ami CI/CD i narzędziami developerskimi,
    • budowa platformy wspierającej kompleksową obsługę IT w organizacji.
  • Prowadzenie analiz potrzeb biznesowych oraz proponowanie optymalnych rozwiązań w ekosystemie Atlassian.
  • Projektowanie, konfiguracja i rozwój środowisk Jira (Cloud / Data Center), w tym zaawansowana automatyzacja i skrypty.
  • Prowadzenie warsztatów, prezentacji i szkoleń dla klientów zarówno technicznych, jak i nietechnicznych.
  • Doradztwo w zakresie wykorzystania popularnych dodatków.
  • Obsługa umów utrzymaniowych: wsparcie klientów w bieżących zgłoszeniach, rozwój istniejących konfiguracji, proaktywne rekomendacje usprawnień.
  • Tworzenie dokumentacji rozwiązań oraz dzielenie się wiedzą z zespołem i klientami.
Nasze oczekiwania:
  • Min. 3 lata doświadczenia z narzędziami Atlassian (Jira Cloud i DC) jako Atlassian Engineer/Consultant/Administrator/Developer.
  • Praktyka w administracji i rozwoju Jira.
  • Ogólne rozumienie procesu SDLC (od potrzeby do wdrożenia).
  • Doświadczenie w pracy z klientem (analiza potrzeb, doradztwo, prezentowanie rozwiązań, prowadzenie szkoleń).
  • Umiejętność prowadzenia spotkań i warsztatów.
  • Znajomość Groovy, umiejętność pracy ze ScriptRunner i zasad czystego kodu.
  • Znajomość popularnych pluginów np. JMWE, Automation, BigPicture, Tempo itp.
  • Znajomość API Jira i umiejętność budowania integracji.
  • Podstawowa znajomość REST API oraz narzędzi takich jak Git, Gitlab, Jenkins, Kubernetes.
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C2 oraz języka angielskiego na poziomie minimum B1.
Mile widziane:
  • Certyfikaty Atlassian (ACP-120, ACP-620, ACP-100 itp.).
  • Doświadczenie w obszarze DevOps, CI/CD oraz integracji Jira z innymi systemami.
  • Doświadczenie z narzędziami typu ServiceNow, Monday, ClickUp lub innymi systemami wspierającymi procesy IT i biznesowe.
  • Ukończone studia wyższe na kierunkach związanych z IT.
Proces rekrutacji:
  1. Rozmowa telefoniczna z HR (30min)
  2. Spotkanie online z HR, Leaderem zespołu DevOps&Atlassian (1h)
  3. Zatrudnienie
Zawsze poszukujemy osób o unikalnych umiejętnościach.

Wyślij nam swoje CV, a skontaktujemy się z Tobą.

1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

IT Sales Specialist

Stawka: 7000-9000 zł brutto przy uop lub 50 – 65 zł/h netto na b2b
Tryb pracy: hybrydowy (3 dni w tygodniu w biurze na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie)

Do zespołu Uniteam szukamy IT Sales Specialist czyli osoby, która nie boi się różnorodnych zadań – od kontaktu z klientami i działań sprzedażowych, przez organizację i dokumenty. Z nami nie ma nudy: będziesz mieć realny wpływ na rozwój biznesu i codzienną współpracę z klientami oraz zespołem. Na start damy Ci czas, by spokojnie wdrożyć się w rolę. Potem stopniowo przejmiesz odpowiedzialność i będziesz mieć przestrzeń do własnych inicjatyw. Jeśli masz w sobie energię, potrafisz działać samodzielnie i chcesz rozwijać się w świecie IT – ta rola jest dla Ciebie!


Docelowy zakres zadań:
  • Obsługa grupowej skrzynki mailowej: analiza przychodzących powiadomień o postępowaniach ofertowych, selekcja istotnych spraw, przekazywanie wiadomości do odpowiednich osób.
  • Realizacja działań prospectingowych i aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów.
  • Utrzymywanie i aktualizacja bazy CV pracowników.
  • Kompletowanie dokumentów do ofert, pilnowanie aktualności zaświadczeń, redagowanie i formatowanie ofert (bez treści merytorycznej).
  • Przygotowywanie ofert i prowadzenie (na początku mniejszych) procesów sprzedażowych – od pierwszego kontaktu po finalizację.
  • Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo i na spotkaniach online / bardzo sporadycznie na żywo).
  • Obsługa procesów zakupowych w ekosystemie Atlassian (zakładanie zapytań, zakup licencji, analiza instrukcji producenta itd.).
  • Przygotowywanie wycen na licencje, kontakt pisemny z servicedeskiem Atlassian oraz producentami pluginów.
  • Odpowiedzialność za utrzymanie lub zwiększenie poziomu partnerstwa z Atlassian.
  • Współpraca z marketingiem przy działaniach lead generation (np. wysyłka informacji o nowościach, wydarzeniach itd.).
  • Codzienna współpraca z Key Account Managerką, Project Managerami, Leaderami zespołów technicznych oraz Zarządem.
Nasze oczekiwania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży / obsługi klienta / wsparcia sprzedaży B2B w branży IT.
  • Doświadczenie i predyspozycje w prowadzeniu rozmów, spotkań i prezentacji z klientami.
  • Doświadczenie w pracy z dokumentami oraz w redagowaniu i tworzeniu ofert.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz pakietu Microsoft 365.
  • Wykształcenie wyższe na kierunkach technicznych lub związanych z zarządzaniem, marketingiem, administracją lub informatyką w biznesie.
  • Wysoka samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań.
  • Umiejętność wyszukiwania i selekcjonowania informacji oraz znajdowania działających rozwiązań.
  • Umiejętność logicznego myślenia oraz dbałość o szczegóły.
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C2.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2.
Mile widziane:
  • Znajomość Jira.
  • Doświadczenie w obsłudze portalu Atlassian Partner.
Zawsze poszukujemy osób o unikalnych umiejętnościach.

Wyślij nam swoje CV, a skontaktujemy się z Tobą.

1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Rozpocznij swoją
karierę w Uniteam

Nie widzisz oferty dla siebie?
Wyślij do nas CV, a my sprawdzimy możliwości wspólnych działań. Może właśnie dla Ciebie utworzymy nowe stanowisko? Jesteśmy otwarci na nieszablonowe rozwiązania.
1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Więcej niż praca

Dbamy o zdrowy umysł i ciało, zachęcamy nasz zespół do wspólnych aktywności. Wierzymy, że nie ma lepszej inwestycji niż rozwój i integracja zespołu.

Tworzymy zespół, który wierzy, że razem możemy osiągnąć więcej niż osobno