Kształtuj swoją ścieżkę kariery w firmie, w której liczy się Twój głos




O nas
+5lat
5%Junior
8%Mid
38%Senior
49%Ekspert
Poziom seniority w zespole
Stawiamy zarówno na kompetencje techniczne, jak i miękkie



To, co nas wyróżnia
Atmosfera współpracy i życzliwości
Zwinność pracy w projektach
Ambitne projekty i możliwość rozwoju
Twórcze miejsce pracy
Narzędzia i technologie






























W Uniteam jest zawsze
miejsce na rozwój
Czy chcesz dołączyć do naszego zespołu?
- Rozmowa telefoniczna z HR (20 min) - wstępna wzajemna weryfikacja oczekiwań i kompetencji.
- Pierwsze spotkanie (do 1 h) - z przyszłym liderem i HR, na tym spotkaniu mogą pojawić się zadania rekrutacyjne.
- Drugie spotkanie (do 1 h) - z zarządem, liderem i HR. Dodatkowe pytania, jak również spojrzenie na wzajemne dopasowanie pod względem kompetencji miękkich.
- Formalne zatrudnienie.
- Przed rozpoczęciem pracy. Wprowadzenie zaczyna się przed przyjściem do firmy: uruchomienie potrzebnych narzędzi, wyznaczenie projektów.
- Start – wprowadzenie przez HR, przydzielenie opiekuna i zapoznanie z zespołem. Spotkanie z liderem oraz z zarządem, prezentacja historii oraz planów rozwojowych firmy. Realizacja przez pracownika pierwszych zadań.
- Rozmowy podsumowujące - czyli bieżący feedback. Rozmowa z liderem i HR, podczas której zostaniesz poproszony o Twoją ocenę, a także otrzymasz informację zwrotną dotyczącą wykonanej pracy. Wspólnie zaplanujecie cele na kolejne etapy. Pierwsza odbywa się po upływie 3 miesięcy pracy, kolejna przed upływem okrągłego roku, następne - co roku.
Zdecyduj, na jakim stanowisku
chcesz się rozwijać!
Stawka: 80-120 zł/h netto na b2b
Tryb pracy: zdalny z otwartością na wizyty w biurze (chcemy aby od września/października pojawiała się praca z biura minimum raz w tygodniu na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie)
Szukamy osoby, która:
- Łączy techniczne kompetencje z umiejętnością budowania relacji z klientem i przekładania potrzeb biznesowych na konkretne rozwiązania.
- Lubi doradzać, analizować i proponować alternatywy a nie tylko „realizować zadania”.
- Swobodnie prowadzi spotkania od analitycznych po szkoleniowe.
- Jest samodzielna, ale chętnie pracuje zespołowo.
- Czuje się dobrze w środowisku zmiennym i nastawionym na rozwój.
- Nie boi się eksperymentować z Proof of Concept i testować nowe podejścia.
- Udział i doradztwo w projektach transformacyjnych wspierających kluczowe procesy IT, w tym:
- projektowanie i wdrażanie zintegrowanego procesu SDLC,
- integracja Jira z pipeline'ami CI/CD i narzędziami developerskimi,
- budowa platformy wspierającej kompleksową obsługę IT w organizacji.
- Prowadzenie analiz potrzeb biznesowych oraz proponowanie optymalnych rozwiązań w ekosystemie Atlassian.
- Projektowanie, konfiguracja i rozwój środowisk Jira (Cloud / Data Center), w tym zaawansowana automatyzacja i skrypty.
- Prowadzenie warsztatów, prezentacji i szkoleń dla klientów zarówno technicznych, jak i nietechnicznych.
- Doradztwo w zakresie wykorzystania popularnych dodatków.
- Obsługa umów utrzymaniowych: wsparcie klientów w bieżących zgłoszeniach, rozwój istniejących konfiguracji, proaktywne rekomendacje usprawnień.
- Tworzenie dokumentacji rozwiązań oraz dzielenie się wiedzą z zespołem i klientami.
- Min. 3 lata doświadczenia z narzędziami Atlassian (Jira Cloud i DC) jako Atlassian Engineer/Consultant/Administrator/Developer.
- Praktyka w administracji i rozwoju Jira.
- Ogólne rozumienie procesu SDLC (od potrzeby do wdrożenia).
- Doświadczenie w pracy z klientem (analiza potrzeb, doradztwo, prezentowanie rozwiązań, prowadzenie szkoleń).
- Umiejętność prowadzenia spotkań i warsztatów.
- Znajomość Groovy, umiejętność pracy ze ScriptRunner i zasad czystego kodu.
- Znajomość popularnych pluginów np. JMWE, Automation, BigPicture, Tempo itp.
- Znajomość API Jira i umiejętność budowania integracji.
- Podstawowa znajomość REST API oraz narzędzi takich jak Git, Gitlab, Jenkins, Kubernetes.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C2 oraz języka angielskiego na poziomie minimum B1.
- Certyfikaty Atlassian (ACP-120, ACP-620, ACP-100 itp.).
- Doświadczenie w obszarze DevOps, CI/CD oraz integracji Jira z innymi systemami.
- Doświadczenie z narzędziami typu ServiceNow, Monday, ClickUp lub innymi systemami wspierającymi procesy IT i biznesowe.
- Ukończone studia wyższe na kierunkach związanych z IT.
- Rozmowa telefoniczna z HR (30min)
- Spotkanie online z HR, Leaderem zespołu DevOps&Atlassian (1h)
- Zatrudnienie
Zawsze poszukujemy osób o unikalnych umiejętnościach.
Wyślij nam swoje CV, a skontaktujemy się z Tobą.
Stawka: 7000-9000 zł brutto przy uop lub 50 – 65 zł/h netto na b2b
Tryb pracy: hybrydowy (3 dni w tygodniu w biurze na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie)
Do zespołu Uniteam szukamy IT Sales Specialist czyli osoby, która nie boi się różnorodnych zadań – od kontaktu z klientami i działań sprzedażowych, przez organizację i dokumenty. Z nami nie ma nudy: będziesz mieć realny wpływ na rozwój biznesu i codzienną współpracę z klientami oraz zespołem. Na start damy Ci czas, by spokojnie wdrożyć się w rolę. Potem stopniowo przejmiesz odpowiedzialność i będziesz mieć przestrzeń do własnych inicjatyw. Jeśli masz w sobie energię, potrafisz działać samodzielnie i chcesz rozwijać się w świecie IT – ta rola jest dla Ciebie!
- Obsługa grupowej skrzynki mailowej: analiza przychodzących powiadomień o postępowaniach ofertowych, selekcja istotnych spraw, przekazywanie wiadomości do odpowiednich osób.
- Realizacja działań prospectingowych i aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów.
- Utrzymywanie i aktualizacja bazy CV pracowników.
- Kompletowanie dokumentów do ofert, pilnowanie aktualności zaświadczeń, redagowanie i formatowanie ofert (bez treści merytorycznej).
- Przygotowywanie ofert i prowadzenie (na początku mniejszych) procesów sprzedażowych – od pierwszego kontaktu po finalizację.
- Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo i na spotkaniach online / bardzo sporadycznie na żywo).
- Obsługa procesów zakupowych w ekosystemie Atlassian (zakładanie zapytań, zakup licencji, analiza instrukcji producenta itd.).
- Przygotowywanie wycen na licencje, kontakt pisemny z servicedeskiem Atlassian oraz producentami pluginów.
- Odpowiedzialność za utrzymanie lub zwiększenie poziomu partnerstwa z Atlassian.
- Współpraca z marketingiem przy działaniach lead generation (np. wysyłka informacji o nowościach, wydarzeniach itd.).
- Codzienna współpraca z Key Account Managerką, Project Managerami, Leaderami zespołów technicznych oraz Zarządem.
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży / obsługi klienta / wsparcia sprzedaży B2B w branży IT.
- Doświadczenie i predyspozycje w prowadzeniu rozmów, spotkań i prezentacji z klientami.
- Doświadczenie w pracy z dokumentami oraz w redagowaniu i tworzeniu ofert.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz pakietu Microsoft 365.
- Wykształcenie wyższe na kierunkach technicznych lub związanych z zarządzaniem, marketingiem, administracją lub informatyką w biznesie.
- Wysoka samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań.
- Umiejętność wyszukiwania i selekcjonowania informacji oraz znajdowania działających rozwiązań.
- Umiejętność logicznego myślenia oraz dbałość o szczegóły.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C2.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2.
- Znajomość Jira.
- Doświadczenie w obsłudze portalu Atlassian Partner.
Zawsze poszukujemy osób o unikalnych umiejętnościach.
Wyślij nam swoje CV, a skontaktujemy się z Tobą.
Więcej niż praca



Tworzymy zespół, który wierzy, że razem możemy osiągnąć więcej niż osobno
Pasje i sport w Uniteam
MeetUp – wymiana wiedzy
MyBenefit

